Search This Blog

Tuesday, February 2, 2010

PENAT atau SUKA?

memandang kan semalam cuti so pg ni awal beno aku bngun siap nk g keje...
semangat la konon...haa3
da siap comey2 aku pon dengan semangat nye g kat moto pinjam(moto boy aku,die kasi aku pakai) ha3....on je lock aku da pelik...sal xde light free gear n....hm...lam kepala ni pk mayb aku msk kunci xbtl kot....aku kuar kan kunci moto n masuk kan balik xnyale gak...sah moto n prob...
ish....aku da glabah....mcm mne ni?
dok pusing2 kat moto 2...sekali aku tgk jam da kol 8:15
aaaa......aku da lambat lor....
terpakse r aku panjat tangge msk umah,simpan helmet....niat 2 mcm da mls je nk g keje...tp semlm da cuti,so terpakse r aku tggu bus mini tuk g stesen komuter...
hmmm....ri ni aku g keje nek tren...
bus lak lambat semacam je...da r time cam gini jalan jam....geram tol aku
Act daa lame gak r aku xnek bus n komuter since aku da ade kude bergerak ni kan(moto pinjam,he3)...
rase sronok gak...hm,tp pnt skit r....
aku sampai offce da kol 10:30....
ntah pe r mslh kude pinjam aku 2,hmm....blk keje kang bru aku check proper skit...mcm2 tau je aku da gji...die lak wat prangai....hmmm

0 comments: