Search This Blog

Thursday, February 25, 2010

INGIN TAU????

Selamat pergi...selamat kembali...muahaaa....
lame gak la aku xupdate kat blog ni...bkn apa syok sngat dok cuti kat kg
best ooooo......

so,ri ni tetibe aku rase nk tulis lg la sal fakta menarik ni....
jom tengok:-

  • Kapal Titanic bergerak selaju 22 knots ketika ia berlanggar dgn bungkah ais.(*_*,hm...aku xsure la bab cibuk dok usha hero pujaan atiku yg encem...oh leonardo dicaprio ,tgk la....macho gilerrrr)
  • Air minuman 7-up dicipta pada tahun 1929. '7' dipilih kerana pada asalnya ia mengandungi 7 auns air manakala 'up' pula kerana buihnya yang naik ke atas.(logik la 2 kan....xcaya,lps bli ang goncang kuat2 nk opened...ha3,ngn ang sekali 'ter'up
    )
  • Kanak-kanak belajar tentang hidup lebih banyak dari TV dari yang lain(Ooooo..patut la aku suke tgk tv....)
-------------------------------------------

ok la kawn2 suma,banyak lagi sbnrnya aku nk bagi...tapi cheq ada keja skit...ti cheq sambung naaa.....

....to b continue....

0 comments: